Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Μαθητής Λυκείου «ξέσπασε» στον υπουργό στη συνεδρίαση του ΣΠΔΕ


ΜΑΘΗΤΗΣ: υπουργέ να περιμένουμε ότι θα πατάξετε την παραπαιδεία; ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Μην περιμένετε.

Ο Μαθητής της Γ τάξης ΓΕΛ Καπανδριτίου Κώστας Χρυσικόπουλος που συμμετέχει ως μέλος στο Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ξέσπασε μπροστά στα υπόλοιπα 32 μέλη και τους δημοσιογράφους και απευθυνόμενος στον υπουργό Παιδείας Α. Λοβέρδο του είπε:


“Ως πότε ποια οι μαθητές θα γίνονται πειραματόζωα των συστημάτων που φέρνει στην ελληνική εκπαίδευση ο κάθε υπουργός;”.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Θα πρέπει δηλαδή και εγώ να αλλάξω αυτά που αποφάσισε ο Αρβανιτόπουλος; Εγώ αν ήμουν τότε υπουργός δεν θα το έκανα έτσι τό σύστημα . Επειδή όμως το ψήφισε η Βουλή το υπάρχον σύστημα δεν θα πρέπει να τεθεί στην πράξη πριν το διορθώσουμε;

ΜΑΘΗΤΗΣ: Φυσικά δεν μπορούμε να κρίνουμε κάτι πριν το δούμε στην πράξη αλλά αν αυτό το σύστημα αποτύχει ποιος θα την πληρώσει; Πάλι οι μαθητές; και κάτι ακόμη. Πότε θα βρεθεί ένας υπουργός ο οποίος θα πατάξει την παραπαιδεία; Οι γονείς μας δεν μπορούν να αντέξουν τα Φροντιστήρια Εμένα το Φροντιστήριο το πληρώνει η γιαγιά μου γιατί οι γονείς μου αδυνατούν.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Δεν μπορώ να σου απαντήσω σε αυτό τα έχουμε ξαναπεί δεν είναι επί του παρόντος

ΜΑΘΗΤΗΣ: Σε ξαναρωτάω κύριε υπουργέ να περιμένουμε ότι θα πατάξετε την παραπαιδεία;

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Μην περιμένετε. Εγώ δεν είναι δημαγωγός . Την παραπαιδεία τη δημιούργησαν τρεις παράγοντες: τα κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία, η διδακτέα και εξεταστέα ύλη και οι γονείς .

ΜΑΘΗΤΗΣ: Στην πράξη τι θα κάνετε; Πως θα περάσω στις πανελλήνιες ξέρετε; Την ύλη την έχεις δεί; Το μέλλον μου εξαρτάται από τις Πανελλαδικές Εξετάσεις . Πάμε τώρα στις μεταγραφές. Η αδερφή μου σπουδάζει στην επαρχία. Εάν κι εγώ περάσω σε ΑΕΙ εκτός Αττικής θα μπορέσουν οι γονείς μου να συντηρήσουν τρία σπίτια; Στην Ελλάδα είμαστε πλούσιοι και οι δημόσιοι υπάλληλοι μπορούν να συντηρούν τρία σπίτια;

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Το θέμα των μεταγραφών έχει θεσμοθετηθεί και τα κριτήρια είναι οικονομικά.

ΜΑΘΗΤΗΣ: Δηλαδή δύο δημόσιοι υπάλληλοι της ΕΥΔΑΠ είναι ικανοί να πληρώνουν και να συντηρούν τρία σπίτια και τα κριτήρια των μεταγραφών τους πετάνε έξω.

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ

Ο Κώστας Χρυσικόπουλος είναι και μέλος της Βουλής των Εφήβων. Δείτε παρακάτω την ομιλία που είχε κάνει:


Πηγή: esos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου