Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Οι αποφάσεις της ΓΣ των προέδρων των ΕΛΜΕ


ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΛΜΕ (27-9-14)
ΕΙΣΗΓΗΣΗ -ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ


Πρόγραμμα δράσης
  1. Πρώτος άξονας δράσης: Ενωτικές αγωνιστικές πρωτοβουλίες ΟΛΜΕ, με ομοσπονδίες δημόσιου και ιδιωτικού τομέα και ΑΔΕΔΥ για: φορολογικό – συνταξιοδοτικό – νέο μισθολόγιο – νέος συνδικαλιστικός νόμος. Πρόταση προς ΑΔΕΔΥ για πανδημοσιοϋπαλληλική κινητοποίηση (συλλαλητήριο και στάση) στις 10 Οκτώβρη ημέρα της εκδίκασης στο ΣτΕ της προσφυγής της ΑΔΕΔΥ για την αξιολόγηση,  και απεργία (πανεργατική) το Νοέμβρη.
  2. Δεύτερος άξονας δράσης: Με αιχμή τα εργασιακά αιτήματα των εκπαιδευτικών και τα εκπαιδευτικά προβλήματα (ν.4186/13, περικοπές, συγχωνεύσεις κ.λπ.), επιδίωξη άμεσης συνεργασίας με τη ΔΟΕ για διαμόρφωση κοινού προγράμματος αγωνιστικών κινητοποιήσεων από τον Οκτώβρη, με κλιμάκωση και διάρκεια, με πρώτο βήμα την οργάνωση συλλαλητηρίων για την παιδεία τον Οκτώβρη. Αναγκαία προϋπόθεση η προσέγγιση και στενή συνεργασία ΕΛΜΕ και διδασκαλικών συλλόγων σε όλη την Ελλάδα και η συνεργασία με τους συλλόγους και τις ενώσεις γονέων.
  3. Τρίτος άξονας δράσης: προγραμματισμός παρεμβάσεων της ΟΛΜΕ και των ΕΛΜΕ σε συνεργασία με τα  συντονιστικά των εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα, με συγκεντρώσεις στα υπουργεία Παιδείας και Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
  4.  Τέταρτος άξονας δράσης: υλοποιώντας την απόφαση του Γ.Σ. της ΑΔΕΔΥ στις 21/8/2014, με την οποία αποφασίστηκε η προκήρυξη Απεργίας – «Αποχής», «από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (ΠΔ 152/13) των εκπαιδευτικών, αλλά και της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και κάθε διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε υλοποίηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου (ν. 4024/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν. 3848/10, ν. 3679/10)», καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς, τους Διευθυντές σχολείων και τους Σχολικούς Συμβούλους να μη συμμετάσχουν σε καμιά διαδικασία με την οποία υλοποιείται το παραπάνω νομοθετικό πλαίσιο για την Αξιολόγηση

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ …… εδώ
Πηγή: ΟΛΜΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου