Είναι οδυνηρό η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου να “παίζει” με την αγωνία χιλιάδων μαθητών και των οικογενειών τους καλώντας τους συλλόγους διδασκόντων να εκδώσουν μέχρι σήμερα τρεις φορές αποτελέσματα για τους μαθητές της Α΄ Λυκείου.
Το Υπουργείο Παιδείας την πρώτη φορά διορθώνει τον αλγόριθμο για το μάθημα των φυσικών επιστημών, τη δεύτερη φορά εκδίδονται αποτελέσματα με ότι προβλέπει ο νόμος, την τρίτη φορά απέστειλε εγκυκλίους στα σχολεία, χωρίς να έχει προηγηθεί η απαιτούμενη νομοθετική ρύθμιση, και εξάγονται αποτελέσματα.
Μία μέρα μετά καταθέτει στη Βουλή διαφορετική νομοτεχνική ρύθμιση – πρόταση, με αποτέλεσμα να εκδίδονται για τρίτη φορά αποτελέσματα, τα οποία πολύ λίγο βελτιώνουν την κατάσταση της προσχεδιασμένης αποτυχίας των μαθητών.
Η λύση που όφειλε να αποδεχθεί το Υπουργείο ήταν η πρόταση – τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή η ΟΛΜΕ, (επαναφορά στον προηγούμενο τρόπο προαγωγής των μαθητών και κατάργηση της τράπεζας θεμάτων) η μοναδική λύση που μπορούσε να λύσει το πρόβλημα και πιστεύουμε ότι εξακολουθεί να βρίσκεται σε ισχύ.
Για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται με δραματικό τρόπο η θέση της ομοσπονδίας ότι ο νόμος 4186/13είναι αντιεκπαιδευτικός στο σύνολό του. Για μια φορά ακόμα αποδεικνύεται ότι αυτός ο νόμος δεν μπορεί να διορθωθεί, αλλά μόνο να καταργηθεί στο σύνολό του.
Απαιτούμε:
- Επαναφορά στον προηγούμενο τρόπο προαγωγής των μαθητών
- Κατάργηση της τράπεζας θεμάτων
- Κατάργηση του αντιεκπαιδευτικού νόμου 4186/13.
Κατεβάστε τη σχετική ανακοίνωση σε μορφή pdf … εδώ
Πηγή: olme-attik.att.sch.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου